tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Jasny obrus kwadratowy z kwiatowym wzorem - SERENA
Obrus w kolorach ciepłej bieli i ecru, zdobiony kwiatowym haftem w kolorach brązowym i białym. Haft występuje na brzegach i na środku obrusu tworząc oprawę dla podanych dań podczas obiadu, patery lub wazonu z kwiatami. Obrus jest starannie wykończony listwą. Materiał, z którego obrus jest uszyty to poliester, jednak wyglądem przypomina tkaninę lniano-bawełnianą. Obrus będzie doskonale prezentował się na stole kwadratowym lub okrągłym, w klasycznie urządzonych wnętrzach. Obrus zapakowany jest w torebkę zamykaną na zamek błyskawiczny.
Obrus jest bardzo praktyczny - można go prać w pralkach automatycznych, w temperaturze 40°C i prasować.
Przykład: Jeżeli blat stołu ma wymiar 120 x 260 cm - obrus powinien mieć wymiar 160 x 300 cm.:
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.