tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Eleganckie opakowanie prezentowe - pudełko o wymiarach 19 x 19 x 14 cm.
Pudełko prezentowe, kartonowe, laminowane okleiną przypominającą tkaninę. Dolna część pudełka niebieska, z delikatnie połyskującą "nicią". Wieczko w kolorze szaro-srebrnym. Ozdobione błyszczącymi wstążkami w kolorach niebieskim, srebrnym i wąską kremową wstążką z brązowymi napisami w stylu odręcznym. Wnętrze pudełka jest brązowe.
Pudełko jest sztywne i solidne. Nadaje się do wielokrotnego wykorzystania, zarówno jako wyjątkowe opakowanie prezentu, jak również do przechowywania drobnych przedmiotów. Zawiera 2 srebrne sznurki, mogące służyć jako uchwyty pudełka. Do pudełka zmieści się np. filiżanka Villa Italia.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.