tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Szklana zawieszka na choinkę 7 cm ANIOŁEK
Zawieszka przedstawiająca aniołka jest wykonana z przeźroczystego szkła. Częściowo pokryta jest drobnym, białym brokatem. Aniołek niesie serce, symbolizując ciepłe uczucia. Do swej szklanej aureoli ma przymocowany srebrny sznurek, dzięki któremu od razu zawiesisz go w wybranym miejscu
Szklane ozdoby przypominające lodowe figurki są doskonałe do dekoracji nie tylko drzewek bożonarodzeniowych, ale również np. okien, gdzie pięknie rozpraszają światło.
Przygotuj naturalną i efektowną dekorację w zimowym nastroju. Dzięki szklanym ozdobom rozświetlisz wnętrze i stworzysz magiczną, świąteczną atmosferę.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.