tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Szklany sopel na choinkę - zawieszka 15,5 cm
Zawieszka sopel jest ozdobą choinkową wykonaną ze szkła. Skręcony kształt sopla tworzy ciekawy efekt wizualny. Środkowa część zawieszki zdobiona jest srebrnym brokatem oraz kryształkami, dzięki czemu sopelek wyjątkowo pięknie błyszczy oświetlony lampkami choinkowymi czy światłem słonecznym.
Długość sopla wynosi 16 cm, a szerokość w najszerszym miejscu 1,5 cm. Zawiera srebrny sznurek, dzięki któremu łatwo i szybko zawiesisz go na gałęzi.
Szklane sople dekoracyjne inspirowane lodowymi dziełami natury, są doskonałe do dekoracji nie tylko drzewek bożonarodzeniowych, ale również okien lub żyrandoli, tworząc magiczny, zimowy nastrój.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.