tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patera na owoce szklana 30 cm BLOOM
Patera szklana o kształcie przypominającym kwiat. Pomalowana jest w odcieniach żółtego i perły. Cała dekoracja wykonana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem artykułu. Patera na owoce, nazywana przez niektórych owocarką ma brzegi podwinięte do góry, dzięki czemu owoce nie wypadają na zewnątrz. Dzięki stopce naczynie nie zajmuje dużo miejsca na stole. Wzór wytłoczony jest od spodu misy, a wewnątrz ma ona gładką, łatwą do umycia powierzchnię.
Patera Bloom doskonale prezentuje się wypełniona owocami. Będzie efektowną ozdobą kuchni lub stołu.
Naczynie można skompletować z talerzykami deserowymi i talerzem do ciasta z serii Bloom.
Talerze i patery Bloom należy myć ręcznie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.