tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patera zielona szklana 28 cm CAPRICE
Seria CAPRICE to zestaw naczyń szklanych, które zachwycają prostotą formy i ciekawą kolorystyką. Ich intensywny, ciepły odcień zieleni przełamują subtelne refleksy złota. Kolory są doskonale dobrane, pięknie ze sobą harmonizują. Cała dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem serii. Zielone naczynia Caprice są odpowiednie nie tylko do deserów, ale także do zimnych przekąsek, sałatek, czy kanapek. Na paterze Caprice można więc podać nie tylko tort, ciasta, owoce, ale także drobne przekąski. Patera oprócz funkcji użytkowych będzie wspaniałą ozdobą stołu.
Naczynia z serii Caprice sa idealne zarówno na spotkanie w gronie najbliższych, jak również na wystawne przyjęcie. Paterę można skompletować z etażerką (paterą dwupoziomową), salaterką 16 cm, czy talerzykami 21 cm. Patera Caprice to także oryginalny pomysł na prezent.
Naczynia z serii Caprice należy myć ręcznie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.