tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Patera porcelanowa 30 cm DENISE
Elegancka patera wykonana z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. Klasyczny styl patery podkreśla dekoracyjny kształt oraz złote zdobienia na obrzeżu.
Lekka, subtelnie dekorowana patera będzie estetycznie wyglądającym elementem zastawy. Dzięki płaskiej powierzchni jest idealna na tort, który z łatwością pokroisz i nałożysz specjalną łopatką.
W serii Denise dostępne są również kubki i filiżanki oraz talerzyki deserowe. To zastawa doskonała na podwieczorki i domowe uroczystości, jak na przykład urodziny. Wszystkie naczynia z serii są idealne na prezent. Zapakowane są w pojedyncze pudełka kartonowe, lakierowane, w kwiaty, z logo marki Villa Italia.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.