tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
PROMOCJA Serwis obiadowo-kawowy porcelanowy dla 12 osób - PLUS WHITE
Śnieżnobiała porcelana Plus powstała z myślą o codziennych spotkaniach przy stole. Kolekcja ta wykonana została z wysokiej jakości porcelany twardej. Naczynia są w nowoczesnym stylu, mają łagodne, zaokrąglone kształty. Elementy kolekcji zostały uformowane ręcznie, co podkreśla jej luksusowy charakter. Na uwagę zasługuje dzbanek do herbaty ze stalowym uchwytem. Neutralny kolor i styl zastawy Plus sprawia, że będzie ona doskonale pasowała do przeróżnych aranżacji.
W skład oferowanego tu serwisu wchodzą naczynia obiadowe (talerze, duże półmiski, salaterki) oraz serwis kawowy (filiżanki, cukiernica, mlecznik, dzbanek). Kolekcja Plus White dostępna jest również na sztuki. Serwis obiadowo-kawowy można więc uzupełnić o dodatkowe elementy, jak na przykład: naczynia śniadaniowe (miseczki, kieliszki do jajek, kubki), filiżanki do espresso i podgrzewacz do dzbanka.
Naczynia można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład zestawu obiadowego dla 12 osób w cenie 2714 zł:
Skład serwisu do kawy / herbaty dla 12 osób w cenie 30 zł:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.