tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Półmisek porcelanowy 31 cm - BARI White
Bari White to elegancka kolekcja, wykonana z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej o ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Zachwyca swoją klasyczną formą, pełną lekkości i finezji. Półmisek i pozostałe elementy kolekcji wyróżnia wyjątkowe zdobienie - strukturalny wzór kostki. Zastawa Bari White świetnie sprawdzi się zarówno w klasycznych jak i nowoczesnych wnętrzach, a każdemu spotkaniu przy stole nada niezwykłą oprawę.
Elegancki, a przy tym lekki i praktyczny półmisek owalny Bari White sprawdzi się podczas wielu okazji przy stole, stając się doskonałą oprawą podanych na nim potraw czy przekąsek.
Porcelana odpowiednia do zmywarek, jednak ze względu na jej delikatność zalecamy mycie w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (żele do zmywarek)
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.