tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Przykrywka do dzbanka z podgrzewaczem GAJA
Dzbanek do herbaty z podgrzewaczem z kolekcji GAJA to eleganckie naczynie porcelanowe w mlecznym odcieniu bieli, dekorowane złotym wzorem. Ma średnicę 10 cm i pasuje do dzbanków o średnicy otworu ok. 9 cm. Wygodny uchwyt dzbanka zdobiony jest złotą kropką.
Cylindryczny kształt naczyń, geometryczna złota dekoracja oraz drewniana rączka czajnika nadają tej kolekcji niepowtarzalnego charakteru. Zastawa Gaja jest doskonałym wyborem na specjalne okazje. Podgrzewacz na tealight dołączony do dzbanka jest bardzo przydatnym akcesorium - wykonany z porcelany z elementem korka, długo utrzymuje ciepło naparu w dzbanku.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.