tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Przykrywka do dzbanka GAJA Black
Przykrywka do dzbanka z podgrzewaczem z linii Gaja Black. Kolekcja ta obejmuje eleganckie, czarne naczynia porcelanowe do kawy, herbaty i deserów, dekorowane złotem. Proste cylindryczne kształty, geometryczny wzór, czarny kolor i matowe wykończenie decydują o nowoczesnym charakterze zastawy. Naczynia są odpowiednie do zmywarki i kuchenki mikrofalowej.
Na szczególną uwagę w kolekcji Gaja zasługuje dzbanek z podgrzewaczem na tealight. Dzbanek do herbaty o pojemności 0,5 litra jest lekki i poręczny - wykonany jest z porcelany i posiada bambusowy uchwyt. Podgrzewacz pozwala długo utrzymać wysoką temperaturę naparu.
Dzbanek z podgrzewaczem i inne elementy kolekcji Gaja zdobi złoty wzór. Matowe złoto z czernią to efektowne połączenie. Dzbanek z podgrzewaczem na tealight Gaja Black będzie stylowym elementem aranżacji stołu - na przykład podczas romantycznej kolacji dla dwojga.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.