tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Misa na owoce 40 cm AMAZON
Ręcznie dekorowana misa szklana z wytłaczanym wzorem roślin tropikalnych. Sprawdzi się jako efektowny element wystroju salonu czy jadalni, a jednocześnie spełni funkcje użytkowe. Jej kolory w odcieniach zieleni i połyskującego brązu są doskonale dobrane i pięknie ze sobą harmonizują. Duża salaterka AMAZON jest doskonała na owoce. Świetnie na niej będą prezentowały się zwłaszcza owoce tropikalne, jak np.: banany, kiwi, cytryny czy ananasy. Misa dekoracyjna AMAZON to wspaniały, oryginalny pomysł na prezent dla kogoś wyjątkowego.
Zielona salaterka i inne elementy zastawy szklanej z serii AMAZON, zdobionej motywem roślin tropikalnych, ożywią Twoje wnętrza, dodadzą im świeżości i wprowadzą wakacyjny klimat.
Szkło stołowe AMAZON ze względu na ręcznie wykonane zdobienia należy myć ręcznie. Dekoracja naniesiona jest od spodu, dzięki czemu powierzchnie mające styczność z żywnością łatwo jest utrzymać w czystości.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.