NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

RODZINNA MARKA ROKU 2024 RODZINNA MARKA
ROKU 2024

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis kawowy na 12 osób NEO SILK

Szczegóły
  • materiał: ceramika szlachetna
  • kolor: biały
  • ilość elementów w zestawie: 39
  • na 12 osób
  • do zmywarki
  • do kuchenki mikrofalowej
Opis

Serwis do herbaty na 12 osób NEO SILK

Łączący w sobie klasykę i nowoczesność serwis do herbaty na 12 osób z kolekcji Neo Silk. Naczynia wykonane są z ceramiki szlachetnej w śmietankowym odcieniu bieli. Serwis do herbaty i pozostałe elementy kolekcji charakteryzują się klasyczną formą, która decyduje o ich ponadczasowości. Delikatnym elementem zdobniczym w tej kolekcji są cienkie żłobienia na powierzchni naczyń (do 2/3 ich wysokości) oraz na brzegach talerzy i spodków.

Serwis do herbaty i cała zastawa Neo Silk doskonale sprawdzi się w codziennym użytkowaniu, jak również - przy doborze odpowiednich dodatków - jako nakrycie stołu na wyjątkowe okazje.

Naczynia z kolekcji Neo Silk można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.

Serwis do herbaty zawiera:

  • 12 filiżanek do herbaty 220 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
  • 12 spodków
  • 12 talerzyków deserowych (średnica 17,5 cm)
  • dzbanek do herbaty 1 l
  • cukiernica
  • mlecznik

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.