tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis do herbaty i kawy na 12 osób PILLAR
Zestaw kawowy Pillar zachwyca ciekawym wzornictwem z nutą nostalgii oraz starannym wykonaniem. Naczynia zrobione są z porcelany w mlecznym odcieniu bieli. Są solidne i doskonałe do codziennego użytkowania. Można je myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej. Wszystkie naczynia zdobią podobne wzory, złożone z wklęsłych i wypukłych elementów: karbowań, linii i kropek. Charakteru dodają zastawie czarne, ręcznie malowane obwódki.
Zestaw do herbaty lub kawy Pillar zawiera filiżanki ze spodkami, niewielkie talerzyki deserowe, dzbanek do herbaty, cukiernicę oraz mlecznik.
Seria Pillar obejmuje bogaty wybór naczyń do każdego posiłku, a także akcesoria kuchenne. Dzięki temu komplet zastawy Pillar będzie prezentował się spójnie i stylowo na stole. Naczynia Pillar sprawdzą się nawet jako dekoracja kuchni bądź jadalni. Wszystko to sprawia, że zastawa ta ma ogromną szansę stać się Twoją ulubioną.
Skład serwisu do herbaty na 12 osób:
- 12 filiżanek do herbaty - poj. 240 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 12 spodków 15,5 cm
- 12 talerzyków deserowych 16 cm
- dzbanek do herbaty - poj. 1 litr
- cukiernica - poj. 250 ml
- mlecznik - poj. 270 ml
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.