tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis kawowy na 12 osób porcelanowy PLUS Gold
Serwis do kawy lub herbaty z kolekcji PLUS Gold - wykonanej z najwyższej jakości porcelany w śnieżnobiałym kolorze, ze złotymi zdobieniami. Kolekcja PLUS Gold ma prostą formę i nowoczesny charakter. Dzbanek wyposażony jest w stalowy uchwyt, naczynia mają modne, opływowe kształty i bardzo wygodne, szerokie uchwyty. Linia PLUS jest funkcjonalna, niektóre naczynia mają podwójne zastosowanie. Wszystkie elementy kolekcji PLUS Gold zostały ręcznie uformowane i ozdobione delikatnymi, złotymi liniami na obrzeżach. Kolekcja dostępna jest na sztuki, dzięki czemu jej elementy można dowolnie łączyć i kompletować według indywidualnych potrzeb. Na przykład, do serwisu do herbaty szczególnie polecamy porcelanowy podgrzewacz na tealight, który pasuje do dzbanka.
Potrzebujesz eleganckiej zastawy o prostym, nowoczesnym wzornictwie? Cenisz elegancję śnieżnobiałej porcelany? Jeśli tak, to kolekcja PLUS Gold jest dla Ciebie idealna.
Skład zestawu do kawy / herbaty dla 12 osób:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.