tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis do herbaty lub kawy dla 12 osób DIANA
Serwis kawowy ze złoto-białym wzorem, z kolekcji Diana. To porcelana kostna o klasycznym fasonie i ciepłym odcieniu bieli. Zastawa Diana zachwyca delikatnym wzorem w formie złotych i białych kropek, który podkreślają złote linie. Złotem dekorowane są także stylizowane uchwyty i stopki naczyń. Wszystkie te zdobienia dodają serwisowi niepowtarzalnego uroku i luksusowego charakteru. Na uwagę w zestawie kawowym zasługują cukiernica i dzbanuszek do mleka o pojemnościach aż 450 ml.
Serwis do kawy lub herbaty Diana sprawi, że stół podczas rodzinnych uroczystości będzie prezentował się naprawdę wyjątkowo. Zestaw idealnie uzupełnią złote sztućce Villa Italia.
Serwis porcelanowy na 12 osób Diana będzie doskonałym prezentem z okazji ślubu lub jubileuszu.
Skład zestawu kawowego na 12 osób:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.