tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis do herbaty lub kawy porcelanowy dla 12 osób GLAMOUR
Glamour to elegancka kolekcja cienkiej i delikatnej porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. Zachwyca swą prostą, ponadczasową formą, lekkością i pięknym zdobieniem. Kolekcję wyróżnia złoty wzór ukośnej kratki na obrzeżach naczyń. Dzbanek do kawy lub herbaty jest pojemny, a jednocześnie lekki i wygodny w użytkowaniu. Zarówno dzbanek, jak również cukiernica i mlecznik zaprojektowane zostały na bazie owalu, co dodaje im lekkości i finezji. Filiżanki, spodki oraz talerzyki deserowe pozostają tradycyjnie okrągłe.
Jeżeli poszukujesz szykownego serwisu do kawy lub herbaty, zdobionego złotym wzorem, zestaw Glamour będzie doskonałą propozycją. Kolekcja porcelany Glamour jest idealna na specjalne okazje.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Skład serwisu do kawy / herbaty dla 12 osób:
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.