tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis do herbaty lub kawy dla 12 osób Plus White
Serwis kawowy z linii Plus. Plus White to najwyższej jakości porcelana twarda w śnieżnobiałym kolorze, bez zdobień. Naczynia są w nowoczesnym stylu, mają łagodne, zaokrąglone kształty i zostały ręcznie uformowane. W skład serwisu do kawy i herbaty wchodzą: filiżanki ze spodkami, talerzyki deserowe / śniadaniowe, dzbanek do herbaty, cukiernica i mlecznik. Neutralny kolor i styl serwisu kawowego Plus White sprawia, że będzie on doskonale pasował do przeróżnych aranżacji.
Kolekcja Plus dostępna jest również na sztuki. Serwis do herbaty można więc uzupełnić o dodatkowe elementy, jak np. kubki, miseczki, kieliszki do jajek, czy podgrzewacz do dzbanka. Naczynia można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład zestawu do kawy i herbaty dla 12 osób:
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.