tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Czarny serwis kawowy na 6 osób - GAJA Black
Serwis kawowy porcelanowy z kolekcji GAJA Black to połączenie ciekawego wzornictwa z funkcjonalnością. Naczynia z tej linii mają proste, cylindryczne formy i zdobi je geometryczny wzór. Wszystkie elementy kolekcji mają czarno-złote, matowe wykończenie. Wytwornego charakteru filiżankom dodają ręcznie malowane złotem uszka. Na szczególną uwagę w serwisie GAJA zasługuje dzbanek z bambusowym uchwytem i podgrzewaczem.
Naczynia GAJA dzięki specjalnej technologii zastosowanej podczas ich wykończenia, są odpowiednie do zmywarki, kuchenki mikrofalowej, a nawet piekarnika. Praktyczny dzbanek z podgrzewaczem pozwala cieszyć się długo gorącym naparem. Podgrzewacz posiada korkowe zabezpieczenie. Kolekcja GAJA obejmuje również naczynia w kolorze białym, które dostępne są na sztuki. Do serwisu kawowego Gaja Black szczególnie polecamy talerzyki deserowe 20 x 20 cm Gaja.
Serwis porcelanowy GAJA Black jest doskonały na wykwintne okazje i spotkania przy kawie. Jego oryginalny design i funkcjonalność zadowoli nawet najbardziej wymagających.
Skład serwisu do kawy lub herbaty dla 6 osób:
Dzbanek i podgrzewacz, ze względu na drewniane i korkowe detale, nie są odpowiednie do zmywarki. Dzbanka, ze względu na metalowe mocowania uchwytu, nie należy używać w kuchence mikrofalowej.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.