NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

RODZINNA MARKA ROKU 2024 RODZINNA MARKA
ROKU 2024

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis obiadowo kawowy na 12 osób LIGURIA

Szczegóły
  • materiał: szlachetna ceramika
  • kolor: jasny ecru
  • złota dekoracja
  • dla 12 osób
  • ilość elementów: 81
Opis

PROMOCJA! Serwis obiadowy i do herbaty dla 12 osób - LIGURIA

Serwis LIGURIA oczarowuje prostotą i estetyczną formą. Subtelny, złoty wzór dodaje naczyniom lekkości i wykwintnego sznytu. Serwis wykonany został ze szlachetnej ceramiki (półporcelany) w odcieniu śmietankowej bieli (jasny ecru). Zastawa LIGURIA uświetni rodzinne obiady i specjalne okazje, nadając im wyjątkową oprawę. Zestaw LIGURIA to również doskonała propozycja na prezent - na przykład z okazji ślubu lub jubileuszu.

Ceramika dekorowana Liguria jest odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).

Serwis obiadowy dla 12 osób w cenie 3096 zł:

  • 12 talerzy obiadowych płytkich (średnica 27 cm)
  • 12 talerzyków deserowych / śniadaniowych (średnica 21 cm)
  • 12 talerzy głębokich (śr. 22,5 cm, wys. 4,7 cm poj. ok. 250 ml)
  • 2 półmiski owalne (dł. 30 cm, szer. 22 cm)
  • 2 salaterki (średnica 21 cm, wys. 6,2 cm)
  • 2 miseczki (średnica 15 cm, poj. 600 ml)

Serwis do herbaty / kawy dla 12 osób w cenie 30 zł:

  • 12 filiżanek o pojemności około 240 ml (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) i 12 spodków pod filiżanki
  • 12 talerzyków deserowych / śniadaniowych (średnica 21 cm)
  • 1 dzbanek do herbaty (poj. 1 litr) (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
  • 1 cukiernica (wys. 8, średnica 9 cm)
  • 1 mlecznik (poj. 250 ml) (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)

 

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.