tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowo-kawowy na 12 osób DAMALI
Serwis obiadowy i do herbaty z kolekcji Damali. Charakterystyczną cechą tej linii jest relief w formie drobnej, ukośnej kratki, który zdobi skrzydła talerzy oraz ścianki salaterki, filiżanek i kubków. Naczynia wykonane są ze wzmocnionej porcelany w mlecznym odcieniu bieli.
Serwis porcelanowy Damali jest doskonały zarówno do codziennych posiłków, jak i na specjalne okazje. Wzbogacony skład porcelany decyduje o jej trwałości. Naczynia mają wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne i zmiany temperatury. Bez obaw można je myć w zmywarce i stosować w kuchence mikrofalowej.
Serwis obiadowo-kawowy Damali będzie wspaniale prezentował się zarówno we wnętrzach w stylu klasycznym, nowoczesnym, jak i w eklektycznych aranżacjach. Naczynia są formowane i szkliwione ręcznie. To idealna porcelana do intensywnego użytkowania, łącząca elegancję i trwałość.
Skład serwisu obiadowego i do herbaty:
- 12 talerzy płytkich 26 cm
- 12 talerzy głębokich 22 cm
- 12 talerzy śniadaniowych / przekąskowych 20,5 cm
- 2 salaterka - średnica 20 cm, wysokość 7,8 cm
- 12 filiżanek 220 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 12 spodków 16 cm
- 12 talerzyków deserowych 16 cm
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.