tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
PROMOCJA! Serwis obiadowy i do kawy / herbaty dla 12 osób Venice White
Niezwykle elegancki serwis obiadowy i kawowy z kolekcji ceramiki szlachetnej w śmietankowym odcieniu i klasycznym fasonie. Serwis obiadowo-kawowy i pozostałe elementy kolekcji Venice White wyróżniają się przepięknym kształtem naczyń i charakterystycznymi uchwytami filiżanek, czajnika i mlecznika, kubków, bulionówek, wazy. Lekkości i szyku naczyniom dodają stylowe stopki.
Zastawa Venice White doskonale sprawdzi się w codziennym użytkowaniu, a przy doborze odpowiednich dodatków, jako nakrycie stołu na wyjątkowe okazje.
Wszystkie elementy można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład serwisu obiadowego dla 12 osób w cenie 1888 zł:
Skład serwisu do herbaty dla 12 osób w cenie 30 zł:
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.