NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

RODZINNA MARKA ROKU 2024 RODZINNA MARKA
ROKU 2024

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis obiadowo kawowy porcelanowy na 6 osób EUNICE

  • SL030-K
  • Obserwuj produkt:
  • Marka: Villa Italia
  • Dostępność: Jest Jest
  • Pozostało 5 kpl.
  • Czas realizacji: 24h
  • 1 859,00 zł
  • kpl.
  • Ergo International Sp. z o.o. Opinie z ekomi-pl.com
  • Darmowa wysyłka od 180 zł
  • Masz 14 dni na ewentualny zwrot
  • Zamów przez telefon 880 954 260.
Szczegóły
  • materiał: porcelana typu NBC
  • kolory: biały, złoty
  • dla 6 osób
  • liczba elementów w zestawie: 35
  • ręcznie malowany złotem
Opis

Zestaw obiadowo kawowy porcelanowy na 6 osób EUNICE

Zastawa obiadowo-kawowa na 6 osób z serii EUNICE. To porcelana typu NBC, dekorowana ręcznie złotem. Kolekcję wyróżniają reliefowe wzory na rantach i ściankach naczyń. Wklęsłe prążki, wypukłe kropki i linie nadają naczyniom niezwykłą fakturę i głębię. Kształty naczyń podkreślają cienkie złote linie na obrzeżach. Strukturalny wzór wraz ze złoceniami i błyszczącym szkliwem tworzy unikalną kompozycję na stole.

Na uwagę zasługują naczynia do kawy i herbaty. Dzbanek do herbaty i cukiernicę Eunice wyróżniają pełne uroku kuliste kształty. Złote detale dodają im szykownego charakteru.

Komplet obiadowo kawowy EUNICE to zastawa w ponadczasowym stylu, która doskonale sprawdzi się zarówno podczas rodzinnych obiadów, jak i specjalnych okazji.

Skład serwisu obiadowego:

- 6 talerzy płytkich 27 cm
- 6 talerzy głębokich - miseczek (średnica 17,5 cm, wysokość 6 cm, poj. ok. 670 ml)
- 6 talerzy śniadaniowych / deserowych 20 cm
- 1 półmisek (dł. 30 cm, szerokość 23,5 cm)
- 1 salaterka (średnica 23 cm, wysokość 7 cm)
- 6 filiżanek 180 ml (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 6 spodków 15 cm
- 1 dzbanek do herbaty 1 l
- 1 cukiernica
- 1 mlecznik

  • ewentualne niedoskonałości wynikają z ręcznego wykonania (np. drobne różnice w grubości linii lub nieregularności).
  • porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek). Polecamy wybieranie programów o krótszych cyklach (bez "ECO")

Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.