tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
PROMOCJA! Serwis obiadowo-kawowy dla 6 osób Venice White
Niezwykle elegancki serwis obiadowo-kawowy z kolekcji Venice White. To szlachetna ceramika w śmietankowym odcieniu i klasycznym fasonie. Serwis Venice White wyróżnia piękny kształt naczyń z charakterystycznymi uchwytami i stopkami. Venice White to najbardziej rozpoznawalna kolekcja Villa Italia w nowej odsłonie kolorystycznej. Dawny, zdecydowany kremowy kolor został zastąpiony nowym, jaśniejszym odcieniem śmietankowej bieli.
Serwis obiadowo-kawowy Venice White doskonale sprawdzi się zarówno w codziennym użytkowaniu jak również, przy doborze odpowiednich dodatków, jako nakrycie stołu na wyjątkowe okazje.
Elementy kolekcji można bezpiecznie myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Skład serwisu obiadowego dla 6 osób w cenie 944 zł:
Skład serwisu do herbaty dla 6 osób w cenie 30 zł:
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.