BLACK WEEK -30% NA WSZYSTKO 

NATYCHMIASTOWA WYSYŁKA w 24H NATYCHMIASTOWA
WYSYŁKA w 24H

GWARANCJA BEZPIECZNEGO PAKOWANIA GWARANCJA
BEZPIECZNEGO
PAKOWANIA

DARMOWA DOSTAWA OD 180 zł DARMOWA DOSTAWA
OD 180 zł

RODZINNA MARKA ROKU 2024 RODZINNA MARKA
ROKU 2024

tel: 880 954 260 tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30

Serwis obiadowo kawowy na 12 osób porcelanowy z wazą MESYNA WHITE

Szczegóły
  • materiał: porcelana kostna
  • kolor: mleczna biel
  • klasyczny wzór
  • dla 12 osób
  • ilość elementów: 80
  • do zmywarki
  • do kuchenki mikrofalowej
Opis

PROMOCJA! Serwis obiadowo-kawowy na 12 osób - MESYNA White

Mesyna White to niezwykle elegancka kolekcja, wykonana z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej o ciepłym, mlecznym odcieniu bieli. Zachwyca swą klasyczną formą, pełną lekkości i finezji. Kolekcję wyróżnia zdobienie w klasycznym stylu. Zastawa Mesyna White w niezwykły sposób podkreśli wyjątkowy charakter każdego spotkania przy stole. Naczynia z kolekcji Mesyna White można bezpiecznie używać w kuchence mikrofalowej.

Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).


Skład serwisu obiadowego dla 12 osób w cenie 3476 zł:

  • 12 talerzy płytkich - 27 cm
  • 12 talerzy głębokich - 23 cm, poj. ok. 350 ml
  • 12 talerzy deserowych śniadaniowych 20 cm
  • 2 salaterki 23 cm
  • 2 półmiski owalne o długości 31 cm
  • 1 waza o pojemności 2,5 litra (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia).

Skład serwisu do kawy / herbaty dla 12 osób w cenie 30 zł:

  • 12 filiżanek 250 ml (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia) i 12 spodków pod filiżanki
  • 12 talerzy deserowych śniadaniowych 20 cm
  • 1 dzbanek do herbaty (pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
  • 1 cukiernica
  • 1 mlecznik.(pojemność mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)

Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.

Bezpieczne pakowanie i transport

Zamawiając produkty Villa Italia możesz mieć pewność, że dołożymy wszelkich starań, aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przed wysyłką dokładnie sprawdzamy każdy produkt, by upewnić się, że otrzymasz przedmioty wysokiej jakości.
Dobrze zabezpieczone produkty

W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.

Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.

Reklamacje

Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.

Prosimy o zgłoszenie reklamacji  w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.