tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowy dla 12 osób porcelanowy - PLUS Gold
Elegancki serwis obiadowy z kolekcji PLUS Gold. Wykonany z najwyższej jakości porcelany twardej w śnieżnobiałym odcieniu, ze złotymi zdobieniami. Kolekcja PLUS Gold ma prostą formę i nowoczesny charakter. Naczynia mają modne, opływowe kształty i bardzo wygodne, szerokie uchwyty. Wszystkie elementy kolekcji PLUS Gold zostały ręcznie uformowane. Kolekcja dostępna jest także na sztuki, dzięki czemu jej elementy można dowolnie łączyć i kompletować według indywidualnych potrzeb. Ciekawym elementem zastawy Plus jest dzbanek do herbaty ze stalowym uchwytem i podgrzewaczem. Jeśli potrzebujesz eleganckiej zastawy o prostym, nowoczesnym wzornictwie i lubisz blask śnieżnobiałej porcelany - kolekcja PLUS Gold jest dla Ciebie idealna!
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Skład zestawu obiadowego dla 12 osób:
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.