tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowy porcelanowy dla 12 osób CHLOE
Zestaw obiadowy Chloe wykonany jest z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. W zestawie obiadowym znajdują się: talerze, 2 duże półmiski owalne, 2 salaterki i pojemna waza. Waza w swej podstawie ma kształt owalny. Naczynia mają klasyczne formy i ciekawe zdobienia. Każdy element serwisu obiadowego Chloe dekorowany jest drobnym, geometrycznym wzorem w kolorze białym. Wzór podkreślono platynowymi obwódkami. Szerszą z nich zdobi dodatkowo subtelny, szary wzór przypominający cienki sznurek. Cała dekoracja nadaje naczyniom wytworny charakter, dzięki czemu zastawa Chloe będzie wspaniałą oprawą rodzinnych uroczystości, czy innych specjalnych okazji.
Jeśli szukasz klasycznej porcelany z platynową dekoracją, serwis obiadowy Chloe będzie dla Ciebie odpowiednią propozycją. To także doskonały pomysł na prezent, na przykład z okazji jubileuszu.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
Skład zestawu obiadowego dla 12 osób:
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.