tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Serwis obiadowy na 6 osób PILLAR
Zestaw obiadowy Pillar zachwyca ciekawym wzornictwem z nutą nostalgii oraz starannym wykonaniem. Naczynia zrobione są z porcelany w mlecznym odcieniu bieli. Są solidne i doskonałe do codziennego użytkowania. Można je myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej. Wszystkie naczynia zdobią podobne wzory, złożone z wklęsłych i wypukłych elementów: karbowań, linii i kropek. Charakteru dodają zastawie czarne, ręcznie malowane obwódki.
Serwis obiadowy Pillar zawiera niezbędne talerze: płytkie, śniadaniowo-deserowe, pojemne talerze głębokie (miski), oraz duży półmisek i salaterkę.
Seria Pillar obejmuje bogaty wybór naczyń do każdego posiłku, kawy czy herbaty, a także akcesoria kuchenne. Dzięki temu komplet zastawy Pillar będzie prezentował się spójnie i stylowo na stole. Naczynia Pillar sprawdzą się nawet jako dekoracja kuchni bądź jadalni. Wszystko to sprawia, że zastawa ta ma ogromną szansę stać się Twoją ulubioną.
Skład serwisu obiadowego na 6 osób:
- 6 talerzy płytkich 26 cm
- 6 talerzy głębokich 18 cm, poj. 700 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 6 talerzy deserowych / śniadaniowych 21 cm
- 1 półmisek owalny dł. 36,5 cm, szer. 23 cm
- 1 salaterka śr. 20 cm, wys. 9,5 cm
Zestaw zawiera wyłącznie elementy wymienione w niniejszym opisie produktu. Pozostałe przedmioty widoczne w galerii zdjęć nie stanowią elementów tego zestawu, lecz część aranżacji.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.