tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Szklanka ze szkła kryształowego ze złotą linią na obrzeżu - DESIRE Gold
Elegancka szklanka ze szkła kryształowego, o pięknym połysku i niezwykłej przejrzystości. Zdobiona na obrzeżu ręcznie malowaną, złotą linią. Szklanka charakteryzuje się eleganckim, ponadczasowym wyglądem i prostym designem. Wysokiej jakości szklanki znajdą szereg zastosowań w każdym domu. Są idealne na wystawne przyjęcia i rodzinne spotkania. Szklanki kryształowe świetnie sprawdzą się do podawania wody, soków, czy innych zimnych napojów. Komplet szklanek kryształowych to świetny pomysł na praktyczny prezent np. na nowe mieszkanie. Rekomendujemy zakup zestawu szklanek Desire zapakowanych w eleganckie granatowe pudełko (szklanki pakowane są po 6 sztuk, przy niestandardowej ilości pojedyncze sztuki wysyłamy w folii bąbelkowej, bez pudełka).
Szklanki ze złotą obwódką Desire Gold zalecamy myć ręcznie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.