tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy kwadratowy z porcelany - YVETTE
Jeżeli poszukujesz oryginalnej, nowoczesnej zastawy, lubisz biało-czarne zdobienia i złoto, nasz talerz deserowy YVETTE na pewno spełni Twoje oczekiwania. Kolekcja YVETTE wyróżnia się geometrycznymi formami i wzorami. Doskonale pasuje do kuchni utrzymanej w nowoczesnej stylistyce. W skład kolekcji wchodzą naczynia do kawy, herbaty i deserów, które świetnie sprawdzą się również jako zastawa śniadaniowa.
Kwadratowy talerz deserowy / śniadaniowy Yvette jest wykończony na obrzeżach cienką, złotą linią, która podkreśla jego delikatność i elegancję. Talerz jest stosunkowo duży (21,5 x 21,5 cm). Będzie piękną oprawą deserów, śniadań lub przekąsek.
Kochasz nowoczesne rozwiązania, połączone z klasyczną, śnieżną bielą? Talerz deserowy YVETTE jest właśnie dla Ciebie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.