tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz szklany zielony 32 cm CAPRICE
CAPRICE to zastawa szklana, która zachwyca prostotą formy i ciekawą kolorystyką. Intensywny, ciepły odcień zieleni tych naczyń przełamują subtelne złote refleksy. Cała dekoracja wykonana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem serii. Zielone naczynia Caprice są odpowiednie do deserów, ale także do zimnych przekąsek, sałatek czy kanapek.
Zielony talerz szklany o średnicy 32 cm oprócz funkcji użytkowych będzie wspaniałą ozdobą stołu. Sprawdzi się do serwowania ciasta, owoców i zimnych przekąsek. Tłoczony wzór i malowana dekoracja występują na spodzie talerza, a jego powierzchnia jest gładka. Dzięki temu talerz jest wygodny w użytkowaniu i łatwy do mycia.
Naczynia szklane z serii Caprice są idealne zarówno na spotkanie w gronie najbliższych, jak również na wystawne przyjęcie. Talerz 32 cm można skompletować z talerzykami 21 cm, paterą lub etażerką.
Szklaną zastawę Caprice należy myć ręcznie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.