tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz szklany na ciasto lub przekąski 32cm SCARLET
Wykonany ze szkła, dekorowany litografią trójwymiarowego płatka śniegu. Dominują odcienie szarości,srebra i bieli. Talerz przedstawia wzór z zimowym motywem utrzymany w stonowanych barwach srebra, bieli i szarości, które będą wspaniale komponować się zarówno we wnętrzach minimalistycznych jak i nowocześnie urządzonych.
Biel wnosi harmonię, spokój i bezpieczeństwo, dodatkowo przywodzi na myśl śnieżny puch. Skrzące się srebrzyste gwiazdki dodają sznytu i wnoszą elegancję do naszych wnętrz, co sprawia,że naczynia te są niezwykle dekoracyjne jak również doskonale nadają się na upominki.
Cała dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem artykułu. Kolory są doskonale dobrane, pięknie ze sobą harmonizują.Talerz może stanowić przepiękną dekorację salonu a równocześnie pełnić funkcje użytkowe. Będzie ozdobą każdego stołu. Doskonały na ciasto,tort,orzechy,czy bożonarodzeniowe kruche ciasteczka.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.