tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz obiadowy głęboki 22 cm IDALIA
Głęboki talerz obiadowy z kolekcji porcelany IDALIA. Zastawę wyróżniają dekoracyjne ranty. Szerokie krawędzie talerzy zdobione są reliefowym wzorem. Profilowane ranty naczyń zawinięte są ku górze, co nadaje zastawie oryginalny, fantazyjny wygląd. Dodatkowo, obrzeża talerzy i pozostałych elementów kolekcji IDALIA zdobią cienkie, złote obwódki. Talerze obiadowe IDALIA sprawdzą się w domowej kuchni i jadalni zarówno podczas zwykłych rodzinnych obiadów, jak i domowych uroczystości.
Talerz głęboki o pojemności ok. 220 ml znajdzie zastosowanie zarówno do zup, jak i dań jednogarnkowych (np.: risotto, kaszotto, spaghetti).
Strukturalny wzór wraz ze złoceniami i błyszczącym szkliwem świetnie prezentuje się na stole, dzięki czemu talerze porcelanowe IDALIA mogą stanowić nietuzinkową oprawę Twoich posiłków.
Informacje o bezpieczeństwie produktu
Informacje o producencie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.