tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz szklany na ciasto lub tort 34 cm AMANDA SILVER
Kolorystyka kolekcji AMANDA SILVER utrzymana jest w harmonizujących ze sobą odcieniach srebra i subtelnej perły. Każdy element jest indywidualnym dziełem sztuki, które powstało dzięki ręcznemu nakładaniu dekoracji. Talerz do ciasta wykonany jest ze szkła tłoczonego we wzór przypominający kwiat róży. Talerz na ciasto AMANDA Silver z pewnością zachwyci gości. Na talerzach możemy ułożyć efektowne muffiny, ciasteczka oraz pokrojone domowe ciasto. Talerz do ciasta ustawiony w odpowiednim miejscu umożliwi wszystkim równy dostęp do słodkości.
Talerz szklany AMANDA Silver to doskonały pomysł na prezent. Można go skompletować z talerzykami deserowymi, salaterką i miseczką 15 cm.
Należy myć go ręcznie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.