tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz obiadowy ceramiczny 26,5 cm ROCK
Talerz płytki z kolekcji ceramiki ROCK. Linia ta powstała z myślą o miłośnikach stonowanych i minimalistycznych aranżacji wnętrz, inspirowanych naturą. Matowe wykończenie talerzy wraz z ich barwą, fakturą i łagodnymi nierównościami przypominają właściwości kamieni. Obwódki z reaktywnym szkliwem w odcieniach brązu i beżu ocieplają zastawę, dodając jej organicznego charakteru i sprawiają, że każdy element kolekcji jest unikalny.
Talerze i pozostałe naczynia ROCK podczas procesu ich wytwarzania poddane zostały wysokiej temperaturze wypału, dzięki czemu są trwałe i odporne na uszkodzenia. Można je myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Kolekcja ROCK emanuje spokojem i urzeka prostym wzornictwem typowym dla wyrobów rzemieślniczych. Talerze z tej serii prezentują się doskonale w otoczeniu przedmiotów i mebli wykonanych z naturalnych materiałów. Są doskonała do codziennych posiłków i spotkań przy stole w większym gronie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.