tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy szklany 21 cm SOLANGE
Stylowy talerzyk szklany utrzymany w perłowo złotej kolorystyce. Dekorowany tłoczonym wzorem rozchodzącym się spiralnie od środka talerzyka oraz rozchodzącymi się promieniście drobnymi tłoczeniami. Cała dekoracja nakładana jest ręcznie, co jest dodatkowym walorem artykułu. Kolory są doskonale dobrane, pięknie ze sobą harmonizują. Talerzyk będzie ozdobą każdego stołu, zarówno podczas rodzinnych uroczystości jak i spotkań w gronie znajomych. Podane desery, ciasta, słodkie i słone przekąski zyskają odpowiednią oprawę. W komplecie z paterą lub dużym talerzem doskonale sprawdzi się w klasycznych aranżacjach stołu.
Talerze deserowe Solange można skompletować również z paterą 28 cm i talerzem do ciasta 33 cm.
Naczynia z serii Solange należy myć ręcznie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.