tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy / śniadaniowy CHLOE
Talerzyk deserowy, śniadaniowy lub przekąskowy z kolekcji Chloe. Talerzyk ma średnicę 21 cm, dzięki czemu może mieć różne zastosowanie. Wykonany jest z cienkiej i delikatnej porcelany kostnej w mlecznym odcieniu bieli. Talerz śniadaniowy Chloe dekorowany jest drobnym, geometrycznym wzorem w kolorze białym. Wzór podkreślono platynowymi obwódkami. Szerszą z nich zdobi dodatkowo subtelny, szary wzór przypominający cienki sznurek. Cała dekoracja nadaje naczyniom Chloe wytworny charakter, dzięki czemu zastawa ta będzie wspaniałą oprawą rodzinnych uroczystości, czy innych specjalnych okazji.
Jeśli szukasz klasycznej porcelany z platynową dekoracją, talerzyki deserowe Chloe będą dla Ciebie odpowiednią propozycją.
Porcelana odpowiednia do okazjonalnego mycia w zmywarce, w temperaturze poniżej 50°C, z użyciem łagodnych środków myjących (zalecamy żele do zmywarek).
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.