tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerz śniadaniowy / deserowy 20 cm BONITA
Funkcjonalny talerzyk deserowy i przekąskowy z kolekcji porcelany Bonita. Charakteryzuje ją oryginalne wzornictwo, inspirowane naturą. Wszystkie naczynia zdobią wklęsłe prążki. Talerze, talerzyki i miseczki mają pofalowane obrzeża, dodające im lekkości. Niezwykłego wyglądu dodają talerzom delikatnie zawinięte do góry krawędzie.
Porcelana ta jest bardzo wytrzymała. Jej wzbogacony skład decyduje trwałości naczyń, które mają wysoką odporność na uszkodzenia mechaniczne i zmiany temperatury. Dzięki wytrzymałości powierzchniowej szkliwa, naczynia są wyjątkowo odporne na zarysowania, dlatego zastawa Bonita Black będzie idealna do codziennego użytkowania. Można ją myć w zmywarce i używać w kuchence mikrofalowej.
Jeśli szukasz nietuzinkowej zastawy, która podkreśli Twój styl, a jednocześnie będzie pasowała do różnych dodatków. Jeśli zależy Ci na doskonałej jakości i trwałości naczyń, porcelana Bonita będzie dla Ciebie doskonałą propozycją.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.