tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy szklany 21 cm AMAZON Gold
Ręcznie wykonany talerzyk deserowy z wytłaczanym wzorem roślin tropikalnych. Perłowe wykończenie i wzór malowany stonowanym odcieniem złota tworzą niezwykły efekt dekoracyjny. Na uwagę zasługuje nieregularny brzeg talerza nadający mu niepowtarzalny wygląd. Dekoracja naniesiona jest od spodu, dzięki czemu gładką powierzchnię talerzyków łatwo jest utrzymać w czystości.
Talerzyki deserowe 21 cm Amazon Gold będą efektownymi elementami aranżacji stołu. Sprawdzą się do ciast, ciasteczek i owoców podczas domowych uroczystości i wyjątkowych spotkań przy stole. Z pewnością uatrakcyjnią delektowanie się pysznym deserem.
Szkło stołowe Amazon Gold ze względu na ręcznie wykonane zdobienia należy myć ręcznie.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.