tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy 21 cm FIBER Cream
Talerzyk deserowy z serii zastawy szklanej FIBER. Linia ta wyróżnia się zastosowaniem dwóch kolorów - jasnego i ciemnego beżu. Talerzyk 21 cm jest w ciemnym odcieniu beżu. Dodatkowo naczynia zdobione są subtelnym, tłoczonym wzorem przypominającym tkaninę. Obrzeża talerzy zdobią obwódki z matowego złota. Elementy kolekcji zdobione są ręcznie, a cała dekoracja wykonana jest po spodniej stronie naczyń, dzięki czemu ich powierzchnie są gładkie i łatwe do mycia.
Talerzyki deserowe Fiber w ciepłym, jasnobeżowym kolorze wraz z paterą lub talerzem do ciasta w ciemnym odcieniu stworzy stylowy komplet, który elegancko zaprezentuje się na stole podczas domowych uroczystości i rodzinnych deserów.
Naczynia szklane z serii FIBER należy myć ręcznie
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.