tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Talerzyk deserowy zielony 21 cm - LOTUS
Talerzyk deserowy z serii Lotus, wykonany z malowanego ręcznie szkła. Zielony talerzyk olśniewa soczystą barwą, oryginalną formą i precyzją wykonania. Jest doskonały na ciasto, na owoce i inne przekąski. Może być również dekoracją kuchni czy jadalni. Talerzyk jest solidny, wykonany z dość grubej warstwy szkła, zdobiony od spodu. Żłobienia odwzorowują unerwienie liścia lotosu. Na wierzchu szklana powierzchnia jest idealnie gładka, dzięki czemu talerzyk jest wygodny do mycia.
Liść to modny motyw dekoracyjny, który podkreśli Twoje zamiłowanie do aktualnych trendów w sztuce dekorowania wnętrz. Szklany talerzyk w kształcie liścia lotosu to przedmiot o niepowtarzalnym uroku. Talerzyk lub komplet talerzyków Lotus to doskonały pomysł na prezent dla kogoś wyjątkowego.
Zalecane mycie ręczne.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.