tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Wazon na kwiaty porcelanowy 28 cm LEYLA
Wazony dekoracyjne z porcelany od Villa Italia to artykuły o unikalnych formach i zdobieniach. Wazony te są wykonane ręcznie i szkliwione. Wazon Leyla wyróżnia się misternie formowaną dekoracją przypominającą bukiet kwiatów. Jako, że zieleń jest kolorem przeważającym w świecie flory, zielony wazon świetnie komponuje się z kwiatami w przeróżnych barwach. Wybierz wazon na kwiaty Leyla i ciesz się soczystą zielenią w domu i bukietem kwiatów nawet wtedy, gdy wazonu nie będą wypełniały żywe rośliny. Wazony Villa Italia to wspaniałe propozycje na nietuzinkowy prezent.
Wazon Leyla ma wysokość ok. 28 cm, szerokość w podstawie 8 cm, a w najszerszym miejscu z dekoracją ok. 19 cm.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.