tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Widelec do sałaty NUBES
NUBES to kolekcja sztućców serwingowych z rogowymi trzonkami. Metalowe części sztućców wykonane są ze stali nierdzewnej. Oryginalne trzonki łyżki i widelca do sałatek są ręcznie wykonane z rogu bawoła i zdobione, dzięki czemu każdy egzemplarz jest niepowtarzalny. Duży rozmiar sztućców ułatwia mieszanie nawet dużych sałatek i szybkie nakładanie porcji.
Łyżka i widelec do sałatek z serii NUBES sprawdzą się podczas domowych uroczystości i spotkań przy stole. Będą doskonale pasowały do nakrycia stołu w różnej stylistyce - np. rustykalnej, kolonialnej czy boho.
Ze względu na wykorzystanie naturalnych materiałów sztućce należy myć ręcznie, bez użycia ostrych zmywaków. Po umyciu należy je wytrzeć miękką, suchą ściereczką. Do każdego opakowania dołączona jest szczegółowa instrukcja użytkowania.
W związku z ręcznym wykonaniem uchwytów i właściwościami materiału mogą występować drobne niedoskonałości i różnice pomiędzy poszczególnymi egzemplarzami.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.