tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw do ciasta SAHARA
Oryginalny komplet talerzy do ciasta z serii SAHARA. Zastawa do ciasta SAHARA jest połączeniem naturalnego wyglądu ręcznych wyrobów i elegancji. Brzegi naczyń są nieregularne, talerze mają ok. 2 - 2,5 cm głębokości. Kolory - to połączenie fragmentów przeźroczystych z malowanymi w odcieniu beżu. Dodatkowo naczynia zdobią nieregularne plamki złota.
Kolekcja Sahara obejmuje talerzyki deserowe, talerze do ciasta i patery. Najlepiej prezentuje się w zestawie, który wraz ze starannie przygotowanym deserem zapewni niecodzienne doznania przy stole Twoim gościom.
Szkło stołowe Sahara należy myć ręcznie.
Skład zestawu deserowego:
- 1 talerz do ciasta (średnica ok. 31 cm, wysokość 2,5 cm)
- 6 talerzyków deserowych 21 cm (średnica ok. 21 cm, wysokość 2 cm)
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.