tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw talerzy do ciasta AMAZON Gold
Szklane talerze deserowe ręcznie wykonane. Zdobi je wytłaczany wzór liści roślin tropikalnych. Dekoracja naniesiona jest od spodu, dzięki czemu gładką powierzchnię talerzy łatwo jest utrzymać w czystości. Liście malowane stonowanym odcieniem złota na perłowym tle tworzą niezwykły efekt dekoracyjny. Na uwagę zasługują nieregularne brzegi talerzy nadające im niepowtarzalny wygląd.
Komplet talerzy do ciasta Amazon Gold będzie efektownym elementem aranżacji stołu. Sprawdzi się zarówno do ciast, tortów, jak i na owoce.
Szkło stołowe Amazon Gold należy myć ręcznie.
Skład zestawu:
- 1 talerz do ciasta 32 cm
- 6 talerzyków deserowych 21 cm
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.