tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw do ciasta szklany WESTA
Talerze deserowe na każdą okazję, wykonane z wysokiej jakości szkła sodowo-wapniowego, zwanego "kryształem bezołowiowym". Szkło takie charakteryzuje się trwałością, przejrzystością i pięknym połyskiem, co sprawia, że pięknie prezentuje się na stole. Zestawu talerzy szklanych WESTA możesz używać do deserów, owoców i zimnych przekąsek.
Naczynia ze szkła bezołowiowego są bezpiecznym wyborem - jest ono wolne od szkodliwych dla zdrowia tlenków. Zestaw do ciasta Westa wykonany z grubego i trwałego szkła posłuży wiele lat. Talerze można myć w zmywarce.
Skład zestawu:
- 1 talerz na ciasto (średnica 30 cm, wys. 3,3 cm)
- 6 talerzyków deserowych (średnica 18 cm, wys. 2,5 cm)
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.