tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw do herbaty lub kawy filiżanka i talerzyk UNICO 80
Personalizowany oryginalny zestaw do kawy lub herbaty, w skład którego wchodzi filiżanka ze spodkiem i talerzykiem deserowym ozdobionymi niebiesko-granatowymi unikatowymi napisami. Naczynia o eleganckiej formie będą idealnym uzupełnieniem zastawy stołowej. Zostały one wykonane z białej porcelany o delikatnie połyskującym wykończeniu. Estetyka nawiązuje do stylu retro. Naczynie posiada granatowe zdobienia w postaci obwódek i rozsianych kropek na całej powierzchni.
Skład zestawu:
- filiżanka z napisem "Keep it smiling" - pojemność 250 ml (mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia), waga ze spodkiem 450g
- spodek z napisem "Everything is ok." - średnica 15 cm
- talerzyk deserowy z napisem: "Life is balance of holding on and letting go." - średnica 21cm, waga 485g
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.