tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Komplet do herbaty na 6 osób CARSO
Carso to szkło o wyjątkowej przejrzystości i pięknym połysku. Zestaw do herbaty Carso składa się z 6 filiżanek do herbaty ze spodkami i 6 talerzyków deserowych o średnicy 18 cm. Talerzyki deserowe i spodki filiżanek posiadają oryginalne wykończenie obrzeży. Fantazyjne uszka filiżanek dodają zastawie wyjątkowego charakteru. Każdy element łączą zdobienia w formie szklanych kulek.
Filiżanki i talerzyki deserowe są solidne, wykonane z grubszej warstwy szkła. Filiżanki do herbaty mają o odpowiednią odporność termiczną. Szkło Carso można myć w zmywarce.
Przeźroczysty zestaw do herbaty Carso jest doskonały dla miłośników herbat. Pozwala dostrzec barwę i w pełni rozkoszować się aromatem ulubionych naparów. Oryginalne wzornictwo naczyń i neutralny materiał, z którego są wykonane sprawiają, że zestaw do herbaty będzie pasował do przeróżnych aranżacji stołu czy wnętrza.
Skład zestawu do herbaty:
- 6 filiżanek do herbaty (poj. 200 ml - mierzona fabrycznie do krawędzi naczynia)
- 6 spodków (śr. 13 cm)
- 6 talerzyków deserowych (śr. 18 cm)
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.