tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw kawowy dla 1 osoby porcelanowy UNICO 42
Serwis wykonany ze szlachetnej ceramiki w mlecznym odcieniu ze srebrną obwódką. Jej nowoczesny charakter podkreśla prosta forma spodka i opływowy kształt. Serwis do herbaty ma ciekawą, lekko asymetryczną linię i platynowe zdobienia. Na uwagę zasługuje tu szczególnie czajnik i mlecznik o unikatowej formie. Proste uchwyty filiżanki, czajnika i mlecznika gwarantują dużą wygodę użytkowania.
Ergonomiczny uchwyt dzbanka i mlecznika zapewnia wygodny chwyt podczas nalewania, a elegancki design sprawia, że całą kolekcja prezentuje się doskonale na stole czy w witrynie.
Skład zestawu:
- dzbanek do herbaty: pojemność 1,1 litra; średnica 14cm, wysokość 8 cm, waga 825g
- filiżanka: pojemność 220 ml, wysokość 5,5 cm, średnica górna 10 cm, podstawa 4 cm; spodek - śr. 15,5 cm
- mlecznik: średnica: 6,5, wysokość 6cm, pojemność 180ml, waga 182g.
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.