tel: 880 954 260 pn-pt 8:30-16:30
Zestaw do kawy herbaty cukiernica mlecznik tacka UNICO 80
Personalizowany oryginalny zestaw porcelanowy do podawania herbaty lub kawy ozdobiony niebiesko-granatowymi unikatowymi napisami.Naczynia o eleganckiej formie będą idealnym uzupełnieniem zastawy stołowej. Zestaw został wykonany z białej porcelany o delikatnie połyskującym wykończeniu. Estetyka nawiązuje do stylu retro. na każdym z elementów widnieje inny napis. Naczynia posiadają granatowe zdobienia w postaci obwódek i rozsianych kropek na całej powierzchni.
- tacka: wymiary 24x17cm, waga 585g, z napisem " Life is a balance of holding on and letting go"
- mlecznik: pojemność mierzona do krawędzi naczynia 160ml, waga 210g, z napisem " Keep it smiling"
- cukiernica z pokrywką: waga 235g, z napisem " I cherish you"
W trosce o bezpieczeństwo zamówionych przez Ciebie produktów, przygotowujemy je starannie do wysyłki. Pakujemy je w gruby karton wykonany z 5-warstwowej tektury. Większość artykułów posiada swoje oryginalne opakowanie, w którym chronione są folią bąbelkową, bibułą lub pianką poliuretanową. Szczególnie kruche przedmioty zabezpieczone są styropianem. Produkty wysyłane w zbiorczym opakowaniu posiadają dodatkowe przekładki z tektury falistej, pianki poliuretanowej lub folii bąbelkowej. Dodatkowo każdą paczkę wypełniamy poduszkami powietrznymi, folią lub tekturą. W razie potrzeby Twoją przesyłkę wzmocnimy też podwójną warstwą kartonu.
Na koniec zaklejamy paczkę taśmą Villa Italia - dzięki temu będziesz mieć pewność, że nikt nie naruszył zawartości Twojej przesyłki. Na opakowaniach umieszczone są znaki ostrzegawcze UWAGA SZKŁO! czy GÓRA - DÓŁ, które pomagają we właściwym i bezpiecznym transporcie.
Jeśli mimo naszych starań przesyłka uległa uszkodzeniu, przysługuje Ci prawo do reklamacji. Gdy widzisz, że karton paczki jest uszkodzony czy taśma firmowa została zerwana, spisz z kurierem protokół szkody i prześlij nam kopię. Udokumentuj uszkodzenia zdjęciem.
Prosimy o zgłoszenie reklamacji w ciągu 2 dni roboczych od momentu otrzymania paczki, na adres e-mail: reklamacje@villaitalia.pl lub poprzez panel reklamacyjny, po wcześniejszym zalogowaniu się na swoje Konto Klienta. Załącz zdjęcia. Możesz także zgłosić reklamację telefonicznie, a zdjęcie wysłać w wiadomości MMS na numer telefonu + 48 602 309 001. Nowe egzemplarze zostaną wysłane do Ciebie niezwłocznie.